Lind & Risør
Cases

Lind & Risør kundeportal

Forbedret kundeservice med ny kundeportal på Umbraco.

Lind & Risør er et dansk arkitekt- og byggefirma, som leverer fuld service i byggeprojekter. Det er en stor beslutning at bygge et nyt hus, og der skal holdes mange bolde i luften på én gang.

For at skabe optimale forudsætninger for en tryg og sikker proces har Lind & Risør i samarbejde med Compent udviklet onlineportalen “Mit Lind & Risør”, der gør det nemt at at bevare overblikket og have ro i maven igennem hele forløbet.

Vi valgte Compent, fordi de havde en god forståelse for vores behov og idéer, og vi faldt for deres jordnære tilgang til at løse opgaven
- Anders Christensen, IT-chef, Lind & Risør

En portal, der gør det uoverskuelige overskueligt

Byggeprocesser er generelt komplicerede og svære at overskue. For at imødekomme dette har Lind & Risør samarbejdet med Compent om udviklingen af en online portal, der gør det nemt for huskøbere at tilgå byggesagsdokumenter samt sikre og tjekke op på, om en proces går som planlagt, når der er købt hus. Onlineportalen, der har fået navnet “Mit Lind & Risør”, er resultatet af et effektivt samarbejde om behovsafdækning og kravspecifikation efterfulgt af tre sprints bestående af prototype, design og implementering.

LR
For os har samarbejdet med Compent været en læringskurve, hvor der blev løst problemer undervejs, og vi havde en løbende dialog omkring muligheder og tilpasninger
- Anders Christensen, IT-chef, Lind & Risør

Mit Lind & Risør

“Mit Lind & Risør” er udviklet for at skabe gennemsigtighed i en byggeproces og gøre det langt nemmere for huskøbere at holde sig opdaterede. Med portalen er alle byggesagsdokumenter samlet ét sted, der kan tilgås 24/7, og som giver adgang til adskillige informationskilder og en brugertilpasset FAQ. Det er både enkelt og praktisk! For at skabe yderligere struktur på byggeprocessen, rummer “Mit Lind & Risør” desuden en dynamisk tidsplan, der gør det muligt at tjekke den aktuelle status på et projekt, så man ved præcis, hvordan en byggesag skrider frem, og hvornår man modtager sit hus til indflytning.

LRhus

Ressourceoptimering og bedre kundeoplevelser i ét 

Udover at bidrage til bedre byggeoplevelser, gør platformen Lind & Risør i stand til hele tiden at optimere deres services ved at holde den enkelte huskøber opdateret omkring fremskridt, handlinger og beslutninger, der skal træffes undervejs, for eksempel vedrørende underskrifter af aftaler og materialevalg. Dermed kan portalen både medvirke til at forbedre huskøberes oplevelser og det interne timeforbrug hos Lind & Risør.

Compent havde en professionel tilgang til vores ønsker, og vi har en følelse af at have opnået et stærkt produkt, der er skræddersyet til vores behov og giver rigtig meget værdi for vores kunder
- Anders Christensen, IT-chef, Lind & Risør