TV 2

"Compent leverer høj kvalitet og er en fantastisk partner i en kreativ udviklingsfase."

Jannick Blaksmark, PR & Digital marketing-manager - TV 2 DANMARK A/S

FAKTA: Compent har lavet 4 større facebook apps i samarbejde med TV 2. Compent har været både teknisk leverandør og kreativ sparingspartner under alle projekter: EM 2012, Toppen af Poppen (2012), Danish Music Awards 2012 og Hele Pakken (2013).

TV 2
Team Danmark

"Compent er en af vores foretrukne leverandører - og en fast sparringspartner"

Thomas Penter, IT-Projektansvarlig - TEAM DANMARK

FAKTA: Compent har været fast leverandør til Team Danmark på .NET platformen siden 2009. Vi har sammen lavet både www.teamdanmark.dk og en lang række interne systemer.

Team Danmark
Vestas

"Med compent fik vi leverancen til tiden i en høj kodekvalitet"

Esben Haldrup Eriksen, Lead W&S Engineer - VESTAS

FAKTA: Compent er siden 2011 godkendt Vestas leverandører og leverer interne .NET baserede client-server systemer hos Vestas Technology R&D

Vestas
Naturstyrelsen

"Compents SCRUM-baserede tilgang har i sidste ende givet Naturstyrelsen et bedre site"

Daniel Grube Pedersen, Cand.scient. Vandsektor, byer og klimatilpasning - Naturstyrelsen

FAKTA: Compent påbegyndte samarbejdet med Naturstyrelsen i oktober 2012. Vi har siden vi begyndte samarbejdet leveret klimatilpasning.dk (2012) og VindInfo.dk (2013).

Naturstyrelsen

Nyeste artikler

rss

Af  Anna Mroczek 

Det er vigtigt for os hele tiden at forbedre og effektivisere vores arbejdsgange indenfor projektstyring, udvikling og service. I oktober har vi derfor sendt 3 af vores danske medarbejdere på forskellige kurser rundt i verden for at undersøge hvilke muligheder vi har for at forbedre os yderligere  - Du kan læse om deres oplevelser her.

Af  Jeppe Basse 

Vi har den sidste måned haft travlt med at få alle elementerne færdige til at lancere det nye kampagnesite for den nye sæson af TV 2-serien "Dicte" med Iben Hjejle i hovedrollen. Sitet kan ses på dicte.tv2.dk og er et responsivt "one-pager" site, der i høj grad baserer sig på interaktiv video og sociale feeds. Vi har siden  opstart med behovsafklaring og prototyping, været i et tæt samarbejde med TV 2 Marketing omkring hvordan dette skulle virke således, at brugeroplevelsen blev optimal og matchede denne sæsons specielle konceptuelle look-and-feel, der har referencer til klassisk guldaldermaleri.

Af  Jeppe Basse 

Inden for en kort periode har TV 2 sammen med Compent vundet 3 internationale priser for det sociale kort til markedsføring af "Knæk Cancer". Til at starte med vandt TV 2 europæisk guld for Europas "Best social campaign". Derefter vandt Knæk Cancer kampagnen over 8 andre nominerede, herunder Discovery, Warner, Foxtel mf.  i den Globale Promax konkurrence for "Best Interactive Promotion" . Sidst men ikke mindst vandt Compent årets Umbraco award for "Best Integration" på Codegarden 2014. Det har været en overvældende og fantastisk oplevelse for os alle. 

Kontakt

Compent ApS.
Studiestræde 39.1
1455 København K.
Danmark

Tlf: +45 2750 5656

Teknologi partnere

MicrosoftSitecoreUmbracoKomfo

Sprog

Cookies på Compent.dk
Cookies på Compent.dkLæs mere